یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین خدمات موجود در وب‌سایت ترنسلیت یار که در سال‌های اخیر نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است،‌ ترجمه فیلم و صوت محسوب می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این سرویس نسبت به ترجمه صوت و یا فیلم مدنظر خود اقدام کنید.
امروزه ترجمه مدیا یا رسانه‌های دیداری و شنیداری به یک بحث بسیار مهم تبدیل شده است. دلیل این امر را می‌‌توان پیشرفت تکنولوژی‌ و همچنین نیاز کاربران به استفاده از چنین محصولاتی دانست. به طبع برخی از این رسانه‌ها به زبان اصلی ارائه می‌شوند و باید نسبت به ترجمه آن‌ها اقدام کرد.
ترجمه کردن فیلم و یا صوت‌های مختلف یک امر کاملاً پیچیده و تخصصی است. تنها افرادی که دارای تجربه بسیار بالا در این زمینه هستند، می‌توانند این موارد را با دقت بسیار مناسبی ترجمه کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مناسبی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه کنیم.

ترجمه انواع فیلم و صوت به صورت حرفه‌ای

امروزه طیف کثیری از محتواهای موجود در اینترنت به صورت صوت یا ویدئو به کاربران ارائه می‌شود. همین امر بحث ترجمه فیلم و صوت را برای بسیاری از کاربران به یک امر ضروری تبدیل کرده است. بدون استفاده از چنین سرویس خاصی نمی‌توان انتظار داشت که کاربران با مفهوم اصلی موجود در فیلم و یا صوت مدنظر به خوبی ارتباط برقرار کنند.
با کمک خدمات ترجمه فیلم و صوت ترنسلیت یار، این امکان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا در زمان بسیار مناسبی فیلم و صورت مدنظر خود را به صورت ترجمه شده در دست داشته باشید. تفاوتی ندارد که به دنبال ترجمه ویدئو هستید و یا ترجمه یک صوت ویژه؛ زیرا در هر صورت کارشناسان ترنسلیت یار در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. ترنسلیت یار بهترین انتخاب شما در این زمینه محسوب می‌شود.

ترجمه فیلم و زیرنویس‌گذاری

رویس ترجمه فیلم و صوت در ترنسلیت یار مختص افرادی بوده که همواره به دنبال برترین‌ها هستند. کارشناسان خبره ترنسلیت یار حتی در زمینه ترجمه زیرنویس فیلم و سریال نیز به شما کمک می‌کنند. در واقع این خدمات هم به صورت شنیداری و هم با استفاده از زیرنویس رسمی فیلم و یا سریال مربوطه قابل دریافت است.
شایان ذکر بوده که امکان ترجمه ویدئو‌های آموزشی نیز در ترنسلیت یار وجود دارد. بخش عظیمی از ویدئوهای موجود در وب‌سایت‌هایی مانند یوتیوب از نوع ویدئوهای آموزشی هستند. چنانچه ویدئو خاصی را مدنظر دارید،‌ تنها کافی است آن را در اختیار متخصصین ترجمه ما قرار دهید تا در یک بازه زمانی کوتاه امر ترجمه فیلم و زیرنویس‌گذاری آن به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام شود.
باید به این نکته اشاره کنیم که امکان ترجمه از زبان فارسی به زبان‌های دیگر نیز در ترنسلیت یار محیا شده است. با توجه به این موضوع، اگر قصد دارید صوت یا ویدئوی خود را در اختیار یک فرد یا سازمان خارجی قرار دهید، می‌‌توانید از خدمات ترنسلیت یار استفاده کنید. این موضوع یک گزینه مناسب برای افرادی محسوب می‌شود که قصد دارند برای ویدئوهای یوتیوب خود زیرنویس انگلیسی تهیه کنند و یا می‌خواهند فیلم و صوت خود را به جشنواره‌های مختلف خارج از کشور بفرستند.

ارتباط با ما

با شماره 02191035361 داخلی 3 تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید شماره خود را وارد کنید تا با شما تماس گرفته شود:


هزینه این خدمات چقدر است؟

به طور کلی باید بگوییم که هزینه ترجمه فیلم و صوت به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال یکی از این موارد مربوط به ترجمه شنیداری و یا ترجمه با وجود زیرنویس است. به طبع هزینه مربوط به ترجمه شنیداری بیش‌تر از هزینه مربوط به ترجمه با کمک زیرنویس خواهد بود.
گزینه‌ دیگری که در این رابطه باید به آن دقت شود،‌ مدت زمان فایل فیلم یا صوت مربوطه است. قاعدتاً هرچه مدت زمان صوت یا فیلم مدنظر شما بیشتر باشد، هزینه ترجمه آن نیز افزایش مییابد، البته با کمک ترنسلیت ‌یار واقعاً نیاز نیست در این زمینه نگرانی خاصی داشته باشید.
ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا کلیه خدمات ترجمه خود را با نازل‌ترین قیمت ممکن در اختیار کاربران عزیزمان قرار دهیم. با مقایسه قیمت‌های موجود در ترنسلیت‌ یار و سایر وب‌سایت‌های ارائه دهنده سرویس ترجمه فیلم و صوت به راحتی متوجه این موضوع می‌شوید.

چرا باید به سراغ ترنسلیت یار برویم؟

یکی از پرسش‌های مهم کاربران در زمینه ترجمه فیلم و صوت در ترنسلیت یار، مربوط به ضرورت انتخاب این مرکز است. به طور کلی باید بگوییم که اگر فاکتورهایی همچون سرعت و دقت بالا به همراه پرداخت هزینه کم برایتان اهمیت دارد، گزینه‌ای بهتر از ترنسلیت یار پیدا نخواهید کرد.
در ترنسلیت یار خدمات ترجمه فیلم، صوت و زیرنویس توسط متخصصانی صورت می‌گیرد که کوله‌باری از تجربه در این زمینه دارند. در واقع همین تجربه بالا بدان منجر شده است که بسیاری از کاربران اولویت خود را استفاده از سرویس‌های ترجمه ترنسلیت یار قرار بدهند.
سرعت بالا در ترجمه محتواهای آموزشی نیز یکی دیگر از مزایای مربوط به سرویس ترجمه ترنسلیت یار است. به طبع هر کاربری دوست دارد تا فیلم یا صورت مدنظر وی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت ترجمه شده در اختیارش قرار بگیرد. با استفاده از ترنسلیت یار می‌توانید شاهد بالاترین سرعت در ترجمه فایل صوتی یا ویدئو باشید.
دقت بالا نیز یکی دیگر از مزیت‌های بهره‌گیری از سرویس مربوط به ترجمه فیلم و فایل صوتی در ترنسلیت یار است. با توجه به این موارد باید گفت که از بین کلیه مؤسسات مربوط به ترجمه انواع فیلم و صوت، بهترین انتخاب ممکن برای شما عزیزان ترنسلیت یار خواهد بود.

سخن پایانی

امروزه بخش زیادی از زندگی ما شامل مشاهده ویدئوها و صوت‌های مختلف است. این صوت‌ها و ویدئوها اگر به صورت زبان اصلی باشند، امکان درک آن‌ها به شدت دشوار می‌شود. در چنین شرایطی بهترین گزینه موجود، استفاده از خدمات مربوط به ترجمه این محصولات است.
ترجمه فیلم و صوت در ترنسلیت یار به صورت کاملاً تخصصی و توسط برخی از برترین مترجمان کشور صورت می‌گیرد. این خدمات دارای هزینه بالایی نیستند و همه کاربران می‌توانند به راحتی از آن‌ها بهره‌مند شوند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ترنسلیت یار تماس بگیرید تا در این زمینه به شما یاری برسانند.