طراحی و انجام حرفه ای پاورپوینت در ترنسلیت یار

سفارش پاورپوینت خود را ثبت کنید و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.

پاورپوینت

تعریف پاورپوینت

مایکروسافت پاورپوینت یک برنامه ارائه است ، که توسط رابرت گسکینز و دنیس آستین در یک شرکت نرم افزاری ایجاد شده است. مایکروسافت سه ماه پس از ظهور پاورپوینت را به مبلغ 14 میلیون دلار خریداری کرد. این اولین خرید مهم مایکروسافت بود، و مایکروسافت یک واحد تجاری جدید برای پاورپوینت در آن قرار داشت راه اندازی کرد.

پاورپوینت در اصل برای ارائه تصاویری برای ارائه های گروهی در سازمان های تجاری طراحی شده بود، اما به طور گسترده در بسیاری از موقعیت های ارتباطی دیگر، هم در تجارت و هم در خارج از آن استفاده می شود. تأثیر این استفاده بسیار گسترده‌تر از پاورپوینت به‌عنوان یک تغییر قدرتمند در سراسر جامعه تجربه شده است، با واکنش‌های شدید از جمله توصیه‌هایی مبنی بر اینکه باید کمتر از آن استفاده شود، باید متفاوت استفاده شود، یا باید بهتر استفاده شود.اولین نسخه پاورپوینت برای تولید شفافیت های سربار استفاده شد، نسخه دوم  همچنین می توانست اسلایدهای رنگی 35 میلی متری تولید کند. نسخه سوم (ویندوز و مکینتاش 1992) خروجی ویدئویی از نمایش اسلایدهای مجازی را به پروژکتورهای دیجیتال معرفی کرد که به مرور زمان به طور کامل جایگزین شفافیت های فیزیکی و اسلایدها می شود. دوجین نسخه اصلی از آن زمان تاکنون، بسیاری از ویژگی‌ها و حالت‌های عملکرد اضافی را اضافه کرده‌اند.

ارتباط با ما

با شماره 02191035361 داخلی 3 تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید شماره خود را وارد کنید تا با شما تماس گرفته شود:


انجام پاورپوینت دانشجویی با تضمین کیفیت 100%

امروزه بسیاری از مقالات ترم ، گزارش ها ، پایان نامه ها  همراه با ارائه مناسب انجام می شود. انجام چنین ارائه ای به زمان زیاد و مهارت های خاصی نیاز دارد. اما هردانشجویی فرصت و زمان ندارد که خودش یک پاورپوینت ارائه دهد. این کار بسته به هدف و موضوعی که کار این گروه انجام می شود ، ممکن است همراه با قطعات عکس ، اسلایدهای آموزنده ، همراهی موسیقی باشد. اگر اصلا وقت ندارید کار را تمام کنید ، می توانید یک پاورپوینت را در شرکت ما سفارش دهید و بخرید. ما سالهاست که در این زمینه کار می کنیم و سخنرانی هایی را در سطح حرفه ای ارائه می دهیم. با مراجعه  به تیم ترنسلیت یار دریافت راهنمایی ، می توانید به سرعت مشکلات خود را برطرف کنید و ما در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد.

ارائه سخنرانی نیاز به رویکرد و تجربه خاصی دارد که متخصصان ما می توانند به آن افتخار کنند. ما بهترین متخصصان را به عنوان معلمان دانشگاه و داوطلبان علوم به کار می گیریم که کاملاً می دانند چگونه می توانند به درستی در مورد هر موضوعی ارائه دهند. تهیه پاورپوینت برای سفارش تضمین قابل اطمینان شما در گرفتن نمره خوب برای کار انجام شده است. متخصصان ما همه کارها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و شما می توانید با آرامش کار خود را پیش ببرید. هر کاری برای سفارش ظرف پنج روز آماده می شود. برای سفارش و خرید یک نمایش خوب و پربار در پاورپوینت ، شما اصلاً به زمان زیادی احتیاج ندارید ، فقط باید با کارمندان ما تماس بگیرید و شرایط خود را تنظیم کنید. کار با ما برای همه سریع ، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است.

مزایای ارائه پاورپوینت حرفه ای

ارائه سخنرانی به سفارش متخصصان به شما امکان می دهد از بسیاری از اشتباهاتی که دانشجویان عادی مرتکب می شوند خودداری کنید. همه دانشجویان  به طراحی و ساخت مناسب ارائه مناسب نیستند. برنامه پاورپوینت نه تنها باید شناخته شود ، بلکه بتواند به درستی اعمال شود ، برنامه ای که توسط کارمندان ما کاملاً تسلط دارد. ارائه یک ارائه سفارشی اولین قدم برای ارزیابی موفقیت آمیز است. ارائه پاورپوینت باید:

جالب،

ساختار یافته ،

شامل بخشهای منطقی است،

ارائه مداوم،

حساسیت

همه اینها نقش بسیار مهمی در ارائه پاورپوینت دارند. بنابراین بهتر است سفارش پاورپوینت با کیفیت بالا از ترنسلیت یار دهید، که از تقلب و غیرحرفه ای بودن جلوگیری می کند.

همین حالا می توانید یک نمایش خوب را با قیمت مقرون به صرفه سفارش دهید. ما کارها را در بالاترین سطح انجام می دهیم. کار ما این است:

تمامیت،

اطلاع،

دسترسی،

اشباع ،

مفید بودن

ارائه پاورپوینت به شما امکان می دهد موضوعی را با استفاده از موارد زیر ارائه دهید:

درج های روشن

عملیات طراحی

پخش مداوم یا جزئی ،

همراهی موسیقی ،

حرکت برنامه ریزی شده با حروف کج ،

جداول ، نمودارها به صورت خواندن آسان.

و این همه توانایی های این برنامه نیست ، که کاملاً توسط متخصصان ما تسلط دارند.

متخصصان ما میلیون ها بهترین کار را که در حداکثر مقیاس ارزیابی شده اند ، به پایان رسانده اند. بنابراین ، بهتر است از متخصصان ما یک ارائه را تهیه کنید ، قیمت آن برای همه مقرون به صرفه است. ارائه پاورپوینت شما که می تواند در هر زمان مناسب شما سفارش داده شود ، با استفاده از عناصر فنی و طراحی انجام می شود. این باعث می شود ارائه پاورپوینت سفارش داده شده از ما با کیفیت ، آموزنده و کامل باشد. کار شما بالاترین امتیاز را خواهد گرفت.

تعرفه و هزینه پاورپوینت

قیمت های سایت ما بسیار معقول و منصفانه تر از سایت های دیگر است . علاوه بر قیمت منصفانه سایت ما شما بعد از سفارش کار در مراحل بعدی سفارش از تخفیف سایت ما در کارهای بعدی برخوردار میشوید. قیمت انجام پاور پوینت به شاخص های زیادی بستگی دارد که عبارتند از :

اگر شما متن حرفه ای برای پاور پوینت خود بخواهید قیمت هم به مراتب بالاتر میرود.

در ساخت پاور پوینت کپی کل متن در اسلاید کار اشتباهی است و مجموعه ما سعی میکند گلچینی از مطالب مهم را در پاور شما قرار دهد

زبان نگارش پاور پوینت در قیمت پاور شما تاثیر دارد اگر به زبان لاتین نگارش را بخواهید قیمت بالاتر می‌رود.

 

جهت اطلاع دقیق از قیمت انجام پاورپوینت حرفه ای باید از بخش ثبت سفارش در سایت اقدام کرده و خواسته های خود را به طور دقیق و کامل بیان نمایید. حامی سایت از دریافت سفارش شما بهترین پیشنهادها را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می کند.

خرید پاورپوینت

علاوه بر سفارش پاورپوینت میتوانید از پاورپوینت های آماده ای که در فروشگاه ترنسلیت یار موجود هستند استفاده کنید.

پاورپوینت آماده

پاورپوینت حرفه ای در همه رشته ها